Pengenalan : Koleksi Nasyid Indie Vol. 2

Koleksi Nasyid Indie kini kembali semula dengan kehadiran Vol. 2 - Nasyeed Semesta Bertahmid ! Album susulan dari kejayaan album Nasyeed Underground ini bakal diterbitkan akhir Disember 2010. Sebanyak 12 buah lagu pelbagai genre akan dimuatkan di dalam sebuah album yang pastinya menjanjikan kelainan buat para peminat industri nasyid. Nantikan kemunculannya dengan wajah-wajah penasyid indie yang baru, pastinya terbitan Neurotic Studio.

Semesta Bertahmid ! Alhamdulillah ...

Assalamu'alaikum semua,

Syukur alhamdulillah buat Allah Subhanahu wa ta'ala. Dia lah Tuhan Pencipta langit & bumi, Yang Memberi rezeki dan nyawa, dan Yang Menguasai segala kerajaan.

1) Koleksi Nasyid Indie Vol. 2 kini kembali semula dengan naskhah terbaru, NASYEED SEMESTA BERTAHMID yang telahpun memulakan proses produksi sejak Januari 2010. Album ini dijangka bakal menjengah pasaran pada bulan April 2010.

2) Sebanyak 12 buah lagu baru akan dimuatkan yang menampilkan 12 penasyid independent.

3) Terima kasih diucapkan kepada para penyokong & pembeli album Nasyeed Underground (2009) kerana anda lah yang membuatkan kami lebih bergiat cergas untuk menghasilkan siri ke-2 ni. Kerana sokongan dan keikhlasan anda membeli produk kami, dengan bangganya kami mengumumkan yang cetakan pertama Nasyeed Underground telahpun habis dijual dan sedang dalam proses cetakan ke-2 atas permintaan industri dan pendengar budiman sekalian.

Semoga perjalanan dalam menghasilkan vol. 2 ini lebih dipermudahkan olehNya dan menjanjikan 1 lagu sound baru buat anda semua. Sekian, assalamu'alaikum.

2 Response to "Semesta Bertahmid ! Alhamdulillah ..."

~M.i.z.D.i.e.L.a~ said...

Semoga berjaya (;

Che An Dusuki said...

Manthop, Neurotic Studio :D

Post a Comment

 
powered by Blogger