Pengenalan : Koleksi Nasyid Indie Vol. 2

Koleksi Nasyid Indie kini kembali semula dengan kehadiran Vol. 2 - Nasyeed Semesta Bertahmid ! Album susulan dari kejayaan album Nasyeed Underground ini bakal diterbitkan akhir Disember 2010. Sebanyak 12 buah lagu pelbagai genre akan dimuatkan di dalam sebuah album yang pastinya menjanjikan kelainan buat para peminat industri nasyid. Nantikan kemunculannya dengan wajah-wajah penasyid indie yang baru, pastinya terbitan Neurotic Studio.

Rahmat : Isteri Buatku

Assalamu'alaikum


Pada 28 Julai 2010 yang lepas, seorang lagi bakat solo yang bergerak secara indie iaitu Rahmat telah selesai menyempurnakan rakaman lagu yang bertajuk Isteri Buatku.

Rahmat yang pernah menghasilkan album solo (dijual secara underground) kini membuktikan sekali lagi kebolehannya menulis dan mencipta lagu menerusi lagu Isteri Buatku yang berkonsepkan live acoustical performance.

Rakaman yang bermula sekitar jam 10 malam berakhir pada jam 11.30mlm.

2 Response to "Rahmat : Isteri Buatku"

Che An Dusuki said...

Manthop, Rahmat :D

TRIBUNE USA said...

Gemini support phone number 808-400-3396 Gemini support Number team is available 24*7 on the toll–free number 808-400-3396. The certified experts directly get in touch with you over the call, understand the issue and provide the best solution accordingly. Gemini support Number

Post a Comment

 
powered by Blogger